Schrijf in op de wachtlijst en wij brengen u
op de hoogte van de nieuwe datum.
Intersectorale opleiding
Bezwaartechnieken in het verkoopgesprek

DOELGROEP
    Verkopers die face to face of aan de telefoon met klanten verkoopgesprekken voeren.

DOELSTELLING
    • je verwerft inzicht in het verkoopgesprek
    • je laat je niet ontmoedigen door bezwaren van de klanten
    • je hebt technieken om met deze bezwaren van klanten om te gaan

PROGRAMMA
    In alle fasen van het verkoopgesprek bestaat de kans dat de klant bezwaren uit. Eigenlijk zou je blij moeten zijn met bezwaren. De aanwezigheid van een bezwaar is vaak een uitdrukking van belangstelling en dat is toch wat elke verkoper wil zien. Wanneer er geen bezwaren geopperd worden, zouden jouw klanten overal, van alles en van iedereen kopen.
    Dit is gelukkig niet het geval daarom kunnen wij stellen dat verkopen in feite pas begint als de klant "nee" zegt. Verkopers zouden overbodig zijn als de klant alle voordelen van uw product meteen zou onderkennen.
    We herhalen en oefenen de basis van het verkoopsgesprek en focussen dan op een aantal heel concrete bezwaartechnieken:
    • de techniek van de voorwaardelijke instemming
    • filtertechniek
    • reflectietechniek
    • boemerangtechniek

PRAKTISCH
  • WANNEER
    Deze opleiding dient nog ingepland te worden.
  • WAAR
    AA Tower
    Technologiepark 19
    Gent-Zwijnaarde
  • KOSTPRIJS
    Voor bedrijven tot en met 50 werknemers: €60/dag/bediende
    Voor bedrijven met meer dan 50 werknemers: €120/dag/bediende



LESGEVERCONTACTPERSOON VOOR MEER INFORMATIE
  • ATHENA