Opleiding i.s.m. INOM-Bedienden
Webinar: Omgaan met klachten

DOELGROEP
    DIt webinar is bestemd voor iedereen die met klachten geconfronteerd wordt en af en toe een negatieve boodschap moet overbrengen.

DOELSTELLING
    Webinars zijn korte opleidingen, die je via het internet vanaf je werkplek volgt.
    Vandaar de naam: een web-seminar, of nog korter: een webinar ...
    Een boeiende spreker geeft in een tijdsbestek van 45 minuten een uiteenzetting over een actueel thema.
    Je ziet “live” op je scherm de spreker en zijn of haar presentatie.
    Je kunt tijdens het webinar via “chat” vragen stellen en de presentatie achteraf downloaden.

PROGRAMMA
    Krijgt u in uw functie geregeld te maken met klachten van teleurgestelde (soms zelfs agressieve) klanten? Dan kan dit webinar enkele houvasten bieden om dit goed aan te pakken.

    Een goede klachtenbehandeling is immers cruciaal! Mond-op-mond reclame werkt immers ook omgekeerd. Overigens, heel wat klanten melden hun klachten gewoon niet bij het betrokken bedrijf, maar zoeken onmiddellijk een andere leverancier ...

    Een klacht is dan ook een kans om te tonen dat uw organisatie zijn verantwoordelijkheid neemt, ook als het ergens fout gaat. Wordt de klacht opgelost, dan is er veel kans dat de vertrouwensrelatie nog hechter wordt dan vóór de klacht.

    Het lukt echter niet altijd de door de klant verwachte oplossing te voorzien. Dan heb je slecht nieuws te brengen. Ook hiervoor geven we in dit webinar enkele tips.
INSCHRIJVEN

PRAKTISCH
  • WANNEER
    Datum: 18 december 2018 van 13:30 tot 14:30
  • WAAR
    zelf te bepalen

  • KOSTPRIJS
    Gratis voor bedienden uit PC209 of PC219



LESGEVERCONTACTPERSOON VOOR MEER INFORMATIE
  • Ken Pieters