Intersectorale opleiding
Verbindende communicatie

DOELGROEP
    Bedienden.

DOELSTELLING
    • Een open en directe communicatie tussen medewerkers, klanten en andere betrokkenen in de werksituatie.
    • Een positieve sfeer waarin mensen zich gehoord voelen en begrepen worden.
    • Nieuwe luistervaardigheden bij medewerkers: ze zijn in staat om op zo’n manier naar klanten te luisteren dat die zelf beter begrijpen wat ze voelen, willen en denken.
    • Een gevoelige stijging van de kwaliteit van werken in de organisatie. Dankzij een waardevolle communicatie tussen alle betrokkenen verloopt het werk efficiënter én aangenamer.

PROGRAMMA
    • Boodschappen op een krachtige en efficiënte manier brengen zodat klanten, collega’s, leidinggevenden… kunnen horen wat je te zeggen hebt én zin hebben om rekening te houden met je boodschap.
    • De nodige vaardigheden om effectief en respectvol te communiceren in lastige situaties.
    • Grenzen stellen op een manier die hoorbaar is voor klanten, collega’s en andere betrokkenen.
    • Op een constructieve manier omgaan met kritiek of oordelen van anderen.
    • Empathisch luisteren zodat mensen zich echt begrepen voelen.
    • Nee zeggen en omgaan met de nee van de andere.

PRAKTISCH
  • WANNEER
    Datum: 14 februari 2019 van 09:00 tot 17:00. Vervolg: 21/02/2019
  • WAAR
    COBOT
    Poortakkerstraat 92
    Sint-Denijs-Westrem
  • KOSTPRIJS
    Voor bedrijven tot en met 50 werknemers: €60/dag/bediende
    Voor bedrijven met meer dan 50 werknemers: €120/dag/bediende

  • Na inschrijving verschijnt een bevestigingspagina.


LESGEVERCONTACTPERSOON VOOR MEER INFORMATIE
  • Voka Oost-Vlaanderen